perjantai 7. syyskuuta 2018

Sinkkuilta

Sinkkuilta

Millainen on sinkkunaisen perjantai? Töiden jälkeen after workit, siellä pikkuflirttiä ja jatkoa yökerhoon. Kreisibailausta. Baarin komein mies tsekattu ja taksilla piehtaroimaan vällyjen väliin?

Kuvahaun tulos haulle kreisibailaus

Tämä on ehkä se kliseinen mielikuva sinkkuihmisestä, joka sattuu olemaan jokseenkin sosiaalinen.

Mikä sitten on totuus?
Työviikon uuvuttamana ja lapsivapaan hetken vihdoin koittaessa kahden tunnin päikkärit. Sitten pari tuntia sporttailua, jonka jälkeen kämpän siivousta (lue: lasten jälkien putsausta ja puunausta). Kun sitä on tehnyt riittämiin (poiminut puutarhakalusteita pitkin takapihan nurmikkoa (temppurata?), imoroinut, pessyt lattiaa,keräillyt teinin finnienpuristeluhammaslankaimia ja tukkinut imurin jälleen niillä tuhansilla hiuspinneillä, tulee mieleen oiva ajatus jättää puolet hommasta huomiselle.

No, vihdoin suihkuun ja pari leipää. Niin ja lasillinen viiniä. Kyllä, olen lipsunut. Pääsääntönäni on ollut, etten ota viiniä yksi. Mutta nythän mä tavallaan en ole. Olen teidän kanssa :) Tai sinkkuminäni kanssa. Se tarvitsee frendiä :) Ja viiniä. 

Niinhän ja olenhan tänään kieltäynyt kylmästi FWB-ehdotuksesta ja yrittänyt saada Tinderissä jotain aikaiseksi. Ettei tämä nyt ihan toivotonta ole... No ok. On se.

Kuvahaun tulos haulle uupunut nainen

Jostain syystä sinkkuna näkee joka paikassa vain rakastuneita pareja, perheitä ruokakaupoissa, sormuksia nimettömässä. Vähän niin kuin raskaana ollessa näki vaan mahoja. Mutta päinvastoin. Munhan pitäisi siinä tapauksessa nähdä vaan sinkkuja. Mutta niitä ei näy.

Kannattaisin ideaa joka kauppaan niistä tietyn supermarketin sinkkuruokakoreista. Jos sellainen olisi täällä kulmilla, shoppailisin siellä harva se päivä.

Olisi niin kiva jakaa tämä arki jonkun kanssa. Olisi se oma ihminen. Jolle voisi soittaa, kun asunnossa on jättimäinen ötökkä. Joka antaisi olkapäätä, kun ei vaan jaksa. Jolle soittaisi ekana, kun onnistui tekemään ruokaa, joista lapset sanoisivat "tosi hyvää, tätä lisää". Noi on sellaisia juttuja, joita ei hyvälle ystävälle heti soita. Tai no voi soittaa, etenkin, jos elämä painaa. 

Mutta se joku, jolle laittaa vaan pelkän "pus".

Olen luullut olevani treffiboikotissa, mutta onhan tässä ollut kaikennäköistä. Esim. Muumi, joka haluaisi FWB-suhteen, yksi ranskalainen ja jotain muuta... kun ei niitä muista itsekään. Siksihän mä tänne kirjoitan.

Päätin aloittaa treffitauon. Mutta aina sama. Huomenna olis deitit.



Kuvahaun tulos haulle ehkä rakkaus

1 kommentti:

  1. Olen siunattu, on minun avioliitto, kun tohtori SHARAJA toi takaisin miehelleni, joka erosi minusta 6 kuukautta. Olen SANDRA nimen mukaan. Vaikka suuni olisi koko ruumiini, ei riitä, että kiittäisin Dr. SHARAJAaa hänen apuaan elämässäni. Mieheni on eronnut kanssani kuusi kuukautta, ja olen ollut tuskassa ja tuska ilman häntä. Joten, etsin apua kaikkialla, kunnes tulin acrros blogi Dr. SHARAJA, otin häneen verkossa. Selitin tilanteeni hänelle ja hän lupasi, että mieheni palaa minulle 24–48 tuntia, jos vain sydämeni lyö häntä vielä. Uskoin häntä, ja hän lupasi valmistaa loitsun minulle ja aviomieheni. Mieheni soitti minulle juuri silloin, kun tohtori SHARAJA sanoi. Hän pahoittelee ja sanoi, että hän tarvitsee minua takaisin, ja nyt elämme onnellisesti jälleen viimeisten 9 kuukauden aikana ... olkaa hyvä, että kaikki, jotka lukevat minun artikkelini, jotka tarvitsevat apua, ottavat yhteyttä dr Sharaja sidiin sähköpostitse. sharajasid@gmail.com lisätietoja
    Jos olet siellä, mene läpi
    Alla luetellut ongelmat ovat myös täydellinen näillä alueilla ...
    (1) Haluatko sinun takaisin?
    (2) Onko sinulla aina huonoja unelmia?
    (3) Haluatko mainostaa toimistoa?
    (4) Haluatko, että naiset / miehet juoksevat sinua?
    (5) Haluatko lapsen?
    (6) Haluatko olla rikas?
    (7) Haluatko sitoa miehesi / vaimonsa olevan?
    sinun ikuisesti?
    (8) Tarvitsetko rahoitustukea?
    (9) Oletko huijattu ja haluat
    palauta menetetty raha?

    Jos tarvitset tietoa tai haluat rakastaa tai
    rahan loitsuja saat tämän ongelman ratkaistuksi
    tänään Spell Of Temple Solution ...
    Miten olla onnellisempi avioliitto odottamatta muuttaa puolisosi

    VastaaPoista